Pizza Seksyen 13 Shah Alam

Dengan moto Dari Itali,Rasa Malaysia, gerai pizza ini sentiasa mendapat sambutan hangat dari para pengunjung di Pasar Stadium Shah Alam.

Ini hasil terjah kami.

Tu diaaa. Semua pakat kerumun nak beli pizza. Nasib baik kami punya dah dapat. Hehe.

Kaya dengan isi. Yummy!
yt8spdF

Masih panas
HCtu4fs

Baru angkat dari dapur, dah 3 orang mintak satu keping sorang
Vmsv6Er

N9mg4rT

Yang ni dah sejuk sikit. Tapi rotinya lembut. Sejuk pun sedap makan
UGFHfH3

tOQCtJl

1bFsVml

Tu diaaa. Semua pakat kerumun nak beli pizza. Nasib baik kami punya dah dapat
LthKvLx

3 abang ini sudah mula jual pizza di Pasar Stadium Shah Alam sejak tahun 2009. Dah lama laaa…

Pizza ni sedap dimakan panas dan sejuk. Rotinya kekal lembut walaupun dah sejuk.

Menu Pizza yang ditawarkan:

  1. Chicken pepperoni
  2. Seafood
  3. Spicy Tuna
  4. Chicken Mushroom
  5. Beef Pepperoni
  6. Chicken Slice
  7. Sausage Mushroom
  8. Beef Black Pepper
  9. Chicken Black Pepper
  10. Chicken BBQ
  11. Apa yang best?

Apa yang best?

  • Boleh campur lain-lain perasa
  • Harga berpatutan. 8 keping pizza lain-lain rasa baru RM18
  • Rotinya kekal lembut walaupun pizza dah sejuk
  • Kaya dengan isi
  • Tapau saja. Ye lah, dorang kan bukak gerai je. Mana nak ada kerusi meja.

Ok, tuan ini memang peramah. Nak jugak masuk selit muka mereka. Mana aci ambik gambar pizza je katanya
ZJi90Uv

TKnAudT

DnUPc1M

OvXf1ga

uwhkExg

Tips: Kena pandai menyelit dan order. Kalau tak, lama lah nak menunggu pizza yang baru. Angkat kejap je habis dan kena tunggu lama.

Dari Italy, Rasa Malaysia

Alamat: Pasar Stadium Shah Alam, Seksyen 13, Shah Alam, Selangor

Waktu operasi: Setiap Ahad dari jam 7 pagi – 12 tengahari

Advertisements

Posted on February 3, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: